8. 1. 2018

tes.jpg (8250)

Tesla nedávno začala dodávať oneskorený Model 3 prvým zákazníkom mimo svojich vlastných zamestnancov.

Jeden z prvých šťastných majiteľov, You You Xue, zobral svoje nové e-auto na výlet naprieč krajinou. V rámci výletu umožňuje aj iným zákazníkom, ktorí si zarezervovali Teslu 3, zajazdiť si na aute, a podrobne opisuje svoje zážitky a skúsenosti s autom na Facebookovej stránke. Narazil však na množstvo problémov, ktoré by ste pri aute s cenou začínajúcou na 35 000 dolárov bez dane naozaj nečakali:

  • chybná kontrolka airbagu
  • chybný senzor tlaku v pneumatikách
  • glitchovanie rozhrania počas nabíjania – vyžadovalo si kompletný reset vozidla
  • nekvalitné a hlučné stierače
  • zamŕzajúci operačný systém
  • zlé rozpoznávanie časových zón
  • chybné výpočty dobíjania
  • cúvacia kamera sa zapla pri rýchlej jazde vpred
  • náhodné chybné hlásenie o nutnosti servisu
  • pískanie v reproduktoroch
  • slabá kvalita príplatkového prémiového audio systému
  • vadný poklop nabíjacieho portu

Majiteľ auta ale zároveň hlási, že v servisných centrách sú vždy všetci nápomocní a komunikujú s ním už aj inžinieri z Tesly, aby zbavili auto všetkých nepríjemných problémov. Napriek tomu, takéto závady by sa na žiadnom aute, ktoré sa dostane ku ko